Op woensdag 16 juni 2021 in de tuin van het Dominicanessenklooster, Heilige Geeststraat 22-24, 1540 Herne gaat de 4de editie van de Bibnick door, een gratis activiteit van lokaal bestuur Herne in samenwerking met de jeugddienst en de bibliotheek Petrus Naghel.

De Bibnick start om 13u30 en eindigt om 16u30. Er zijn een 30-tal kinderen ingeschreven.

Het gaat om een gezellig moment van samenzijn tussen (groot)ouders en kinderen op een leuke en ontspannen manier. Het thema van dit jaar is „jungle". Doorlopend kunnen er spelletjes gespeeld worden, staat er een junglemysterie met opdrachten op het programma, vindt er een verteltheater plaats en als afsluiter picknicken de deelnemers gezellig in eigen bubbel. Kinderen mogen zeker verkleed komen.

De ouders dienen zelf voor een picknick en picknickdekentje te zorgen. Lokaal bestuur biedt aan elk kind een drankje en koekje aan.

Voor meer informatie kan u terecht bij de bevoegde schepenen sandra.dero@herne.be en lieven.vandenneucker@herne.be of bij jeugd@herne.be.